Rúbriques d'autoavaluació d'alumnes. Feina en grup.

 
Autoavaluació de la meva feina en grup . Nom:

MAI
GAIRABÉ MAI
GAIRABÉ SEMPRE
SEMPRE
Em vaig prendre seriosament la feina des del principi?




He  seguit les instruccions del treball?




He tingut una actitud participativa aportant idees i observacions?




He acceptat bé les critiques?




M’he comportat bé amb els companys?




He necessitat que els companys em diguessin què havia de fer ?




He aprofitat bé el  temps a les  classes?




En els moments de  desacord, he  escoltat  les opinions dels altres?




M’he organitzat i he anat complint el calendari estable?




He dedicat el temps necessari per la preparació del treball?




A l’exposició, em sabia el tema?




He em prat una veu clara i una bona entonació.




0 comentarios:

Publicar un comentario